Inte bra, nej inte bra alls


Igår var jag på gymmet för första gången för säsongen, åkte direkt efter skolan. Härligt att komma igång igen för något som jag tycker är skönt är just att träna efter skolan för då får man ny energi. Hade kör som vanligt kl 19 men i Trollbäcken så var hemma ganska sent.

Idag har det verkligen inte varit min dag. För det första har det regnat, bussen gick jättelångsamt så jag missade tåget jag skulle ta men det gjorde inget för när jag kommer till skolan har vi ingen sal att vara i. Fattar inte min skola ibland, hur kan man lägga en lektion utan sal? Plus på allt detta glömde jag min skåpnyckel, ingen bra dag alls men det blev bättre på samhällskunskapen i all fall för det är ett av mina favoritämnen.

Åt lunch sen slutade skoldagen, skulle haft matte men det skulle tydligen vara utvecklingssamtal som min klass inte fått information om (?) Så efter att ha beklagat mig lite måste jag plugga // Ida

Postat av: simone

snyggt linne! :D

2010-09-22 @ 11:59:27
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu