One for all, all for nothing



Tar en lite paus från pluggandet och vilar min axlar, får så himla ont i dem när jag sitter och pluggar vid datorn måste komma ihåg att sträcka på mig. Hade bara två lektioner idag, projekt och företagande och första lektionen i matte b däremellan hjälpte min klass till inför djurexpot. Är det enda vi kommer göra imorgon och på fredag sen ska vi jobba där på söndag så kom förbi - kl 10-16 

Bara jag hemma just nu för jag sket i träningen idag för jag hade lite plugg att göra. Blev precis klar med idrotten där vi ska skriva om ett studiebesök, man ska pröva en ny aktivitet och sedan skriva om det. Skrev om cirkelfysen vi var på igår. Nu ska jag fortsätta med hägnuppgiften och kanske lite matte efter det, får se vad klockan blir. Plan Three håller mig igång. // Ida

Postat av: L i n n e a s b l o g g

såpass, och jag som tyckte vi var så sena hehe..

2010-09-22 @ 21:05:45
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu