Tårtor

Om Ida tyckte det var kallt i morse så var det ingenting med vad jag hade! Termometern visade -0 när jag vaknade, jag såg inte framemot att cykla iväg. Tog till och med mina vintervantar.
Lika bra dag på praktiken idag, får göra massor av tårtor, jag kommer vara expert på det sen. Imorgon så börjar jag kl 7 istället vilket känns väldigt skönt även om det inte är så jobbigt att börja kl 5, de första timmarna bara flyger iväg och så går det trögare på slutet. Hade fortfarande baksug när jag kom hem så jag gjorde Polynéer. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu