110403

Det blev en galen utgång i fredags med inte det bästa slutet :/ Var sen dum igår och åt typ ingenting så jag mådde jättedåligt när vi skulle få hit lite folk att jag knappt kunde vara med, rikitgt tråkigt var det. Får göra om det nästa år.

Nu ska vi gå iväg till kören, min hals är nämligen bra nu men magen är fortfarande i uppror som måste typ äta hela tiden men det går nog bra // Ida


Postat av: L i n n e a s b l o g g

svar: Det var grymt kul där, bra modern housemusik på övervåningen och mixade 90tals låtar på undervåningen, kul blandning! Jag vet inte hur strikta dom är med 20 års gränsen, vi stod på en gustlist och kom dessutom inte förrän vid midnatt och då var det lugnt. Han visste att vi var 18, vi berättade att min kompis fyllde 18 år precis då:)

2011-04-04 @ 17:56:23
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu