Svettigt värre

Var för en liten stund sedan ute ock sprang. Kommer knappt ihåg när jag ute och joggade sist! Jobbigt var det och det är så himla varmt nu också. Fick gå en bra bit för att jag inte orkade och var alldeles yr i huvudet. Jag eftersvettas så himla mycket, försöker sluta svettas innan jag tar på mig kläder.
Vi kom hem igår kväll efter en helg helt över något annat i stugan. Det var som midsommar, säker runt 30 grader i solen och låg på altanen och bara gasade. Det har gått bra att köra under veckan, jag behöver ca 2 lektioner till och sedan borde jag vara klar för uppkörning. Vi kommer åka upp första veckan på sommarlovet och köra det sista och ha halkbanan och uppkörning. Nu ska jag klä på mig. ♥Åsa
Helgen tillbringades här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu