Till Kolmården och tillbaka | Idag


I torsdags morse befann jag mig, hela min klass och resten av NP:orna på Centralen kl 06.00 för att åka till Kolmården. Bussresan dit och hem var awesome med massa härligt folk längst bak i bussen. Vi kom lagom i tid tills de släppte ut gorillorna och schimpanserna sen blev det arbete. Det blev en riktigt bra dag dels eftersom det inte kom något regn och jag hoppas att jag lärde ettorna något.

Idag har jag varit ledig men fick ingen sovmorgon i alla fall för idag har mamma fyllt år så det var upp vid 6.30 för att gratta henne sen tillbaka till sängen direkt. Har bara slappat framför teven med Disney men på måndag är det ”riktig” skola igen // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu