"Hårigt"


När vi träffade Moa i centrum igår gick vi in på H&M där prövade jag dessa yttrekläder. Kände mig så himla fin och "Stureplanssnygg"! Nej men skämt åsido skulle jag aldrig bära något av det här, även fast det är fuskpäls för jag tycker att det är grymt fult men ha på dig det du vill ha. Så länge man själv tycker om det och tycker att det är okej.

Idag har jag jobbat mitt andra pass på Sundby Gård som julbordsansvarig och det gick bra, jobbade lite skönare tider än förra helgen då jag jobbade 16.30-23. Idag var det 12.30-18.30 och det var lite lättare att köra hem. Får se hur jag tycker att det är imorgon då jag jobbar dubbel pass med start kl 11.30 // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu