Shop fair


BILD
Lite dålig uppdatering idag men redan kl 9 befann jag mig inne på Söder med mamma på KF Gymnasiet för då började kursen. Vi skrev upp oss på en kurs för ganska länge sedan där man kan bli Fairtrade Amabassadör, japp du läste rätt. Är det dock inte ännu utan kursen fortsätter 12 mars sen får vi se om jag blir det eller inte.

Det var ganska kul iaf, lärde mig väldigt mycket nytt om just Fairtrade. Har dock haft muskelrycktningar i vänster axel hela dagen vilket har varit otroligt irriterande. Kursen slutade vid 17 ungefär och när vi kom hem stod middagen på bordet. Åsa och jag kollade Vampire Diaries som vi missade igår för jag var hos Helena med några kompisar. Lite Melodifestival på det. Nu blir det nog ett Grey´s avsnitt // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu