Blablabla

Ska snart gå och lägga mig så jag tänkte slänga in ett inlägg innan jag säger God natt.
Mamma och pappa har kidnappat min dator så jag bloggar från pappas dator, det går riktigt bra faktiskt fast jag inte är van vid tangentbordet. Det som är stort plus är att han har typ super stor skärm.
Imorgon och på fredag ska jag och Carro vara i butiken och det känns jätte roligt, var där ca 1 och en halv dag i ettan och det är alltid lika kul. Börjar redan kl 8 så jag har velat lite fram och tillbaka om jag ska åka med pappa eller åka kommunalt. Om jag åker kommunalt så åker jag ca 10 över 7 och pappa åker kl 7 men då är jag där redan halv men efter att ha tittat på SL.se så bestämmde jag för att åka med pappa, det går snabbare och jag är helldre tidig. Nu ska jag gå och sova, god natt. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu