Det är en vetenskap

Erika tog lite bilder på tårtan igår, så när hon lägger upp dem på sin blogg eller skickar dem till mig så får ni se hur tårtan blev. Jag blev nöjd i alla fall, kommer använda moussen i andra tårtor senare, den var ju hur god som helst.
Jag måste boka in en massage, fick present kort på floting men man kan byta och jag måste byta till massage för just nu har jag så ont i min vänster sida av ryggen att jag är desperat.
Efter frukosten så städade vi och jag rensade mitt skrivbord som var välbehövligt eftersom jag hade massor med saker på det, sen ska jag göra engelska och bageri teori, man kan ju tro att vi bara bakar i skolan men varje kurs som vi gör har sin teori del, inte det roligaste men det behövs. Som de sa på Masterchef USA att bakning är väldigt tekniskt och inte alls som matlagning. För när det gäller matlagning så kan man bara slänga ihop något och det blir oftast bra men med bakning så måste man vara exakt annars går det åt skogen. Nu ska vi fika. ♥Åsa
En fin sommarbild från 2009


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu