God natt 2010, god morgon 2011

När man inte har föräldrarna hemma tror man att man ska få sova ut men nejdå. I försig så väntade mamma med att ringa till ca 11:30 och då hade vi faktiskt sovit i 8 timmar.
Ida och jag var hemma vid halv 3 inatt efter ca 30 minuters pulsande i snö hem. Då var man svettig så vi båda var tvungna att duscha innan vi gick och lade oss så vi gick och lade oss vid kl 3.
När mamma ringde så kände jag att jag inte skulle kunna somna om så nu sitter jag i sängen med datorn. Igår så firade vi hemma hos Nelly med både folk som vi hade träffat på hennes födelsedags fest och en del nya, det var jätte lyckat i alla fall och vi hade verkligen kul.
Idag så ska vi bara slappa och ha Vampire Diaries maraton. Jag har redan sett säsong 1 men Ida har bara hoppat på säsong 2 som visas på tv6 så nu får hon se från början. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu