Jag vill inte vakna ur denna dröm

En trött Åsa som inte vill att jullovet ska ta slut. Är det inte meningen att man ska känna sig utvilad och vilja komma tillbaka till skolan? Jag blir bara trött av att tänka på att börja skolan igen på tisdag. Men jag antar att så fort jag kommer tillbaka till skolan så kommer jag in i rytmen och tycker det inte är så jobbigt.
Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på, har igen bestämt men jag antar att det blir lite skidåkning på tv. Jag ska försöka gå och lägga mig någolunda tidigt så jag börjar ställa om, man kan inte sova till 10 varje dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu