Kontorsjobb

Idag har jag en sån där jobbig dag framför mig. Alla mina t-shirtar ligger utsprida på sängen för att vikas ned i korgen igen, ska bara ta mig samman och göra det. Det var sån oordning så jag var tvungen att sortera och även lägga några åt sidan som jag ska slänga bort. Sedan måste jag skriva in de sista kvittona för 2010 i min kassabok och även räkna ut hur mycket jag har gjort av på kläder, mat och annat.
Mamma och jag ska snart åka och handla och så vill jag få in ett träningspass idag också. Det var ca 2 veckor sedan jag tränade sist och jag vill prova mina nya träningsskor. ♥Åsa
Blä för kontorsjobb!

Postat av: L i n n e a s b l o g g

kul att höra:)

2011-01-03 @ 15:12:43
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu