Torsdag

Jag är så trött, i huvudet, kroppen. Jag vill bara sova. Man borde inte få ha tråkig teori lektion efter en hel dag med bakning. Jag tycker att min klass inte pratar så mycket och vi får det mesta gjort men när vi har tillsammans med pararell klassen så tar allt sånt TID! Alla pratar, vi får ingenting gjort och jag blir så irriterad. Jag är redan trött och sen blir man aldrig klar. BLÄ!
Hoppas jag blir lite piggare efter träningen idag, måste ju träna bort träningsvärken. ♥Åsa

Postat av: Alexandra

jobbigt när ingenting blir gjort!

2011-01-28 @ 19:43:42
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu