Träna, Träna, Träna!

Jag var som sagt väldigt trött i torsdags men det blev bättre när man fick röra på sig lite grann. Det känns så skönt att äntligen komma igång igen, jag känner att jag vill träna hela tiden. Nästa träningspass blir nog på söndag, då får vi se vad jag väljer, antingen yoga eller prova det nya passet Dans Fuego.
Men om jag var trött i torsdags så var det ingenting emot igår när jag kom hem. Jag hade sån träningsvärk och var så trött att jag la mig i sängen och vilade, sömnade aldrig men det var grymt skönt!
Senare ikväll ska Ida ha pokerkväll med några från sin klass så jag drar först till Helena för att äta hos henne och sen ska vi hem till Tom för lite lekar och filmkväll. Tror det kommer blir asnice. ♥Åsa
Sommar bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu