Ute på Brevik

Igår blev inte som jag sa utan vi var hemma hos Anders istället som bor ute på Brevik. Vid kl 18 så gick jag hem till Helena och vi åt middag där, Pasta Carbonara. Sen blev vi upphämtade av Anders familj, Vi kollade på Ice age 2 som jag hade med mig och sen kom de andra vid halv 21 ungefär. Efter att tag så satte vi på Mr. and Mrs Smith men jag hann inte se hela eftersom mamma och pappa var snälla att åka och hämta mig. Tack för en awsome kväll ni som var med! ♥Åsa

Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Jo du har nog rätt:)

Allt har ju sina för- och nackdelar såklart. Men jag skulle inte klaga över att vara liiite längre. hihi.

2011-01-30 @ 13:16:58
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu