Centralbadet

Idag när klockan ringde vid kl 9 så var jag så himla trött. Sov en halvtimme till innan jag gick upp. Eller sov och sov. Det är en jäkla kille som åker moped utanför huset var och varannan dag. Antingen nu på morgonen eller på kvällen typ vid kl 23, fattar han inte att folk kanske ligger och sover?!?! Nästa gång jag ser honom åka här utanför så kommer jag gå ut typ ha sönder hans moped. Nej, men åtminstånde prata med honom och be honom köra någon annanstans.
Gårdagen var super trevlig. Ida och jag möte upp Erika vid Hötorget vid kl 15 och sen gick vi till Centralbadet. Var lite strul med pengar men vi kom till slut in. Vi satt i bubbelpoolerna och simmade tills det var dags för behandlingarna. Ida tog klassisk massage och jag tog Hot Stone massage. Jag har provat klassisk förut så nu ville jag prova Hot Stone. Det var riktigt skönt! Erika tog en ansiktisbehandling samt att hon färgade ögonfransarna. Efter det tänkte vi gå och äta. Först hade vi tänkt Fridays men det var helt fullt så det blev Max men det är inte helt fel heller. ♥Åsa
Det blev tyvärr inga bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu