Remake

Har precis klippt av armarna på en jeans skjorta, som Ida gjorde på en jacka för några veckor sedan. Den blev ganska bra, ska bara konsultera med Ida senare idag.
Ida och jag hade tänkt gymma som förra veckan men var för lata och låg och drog oss till halv och då gick jag upp och åt frukost och tittade på 50 first dates. Vi har den på video, hur ofta kollar man på det nu för tiden. Jag tycker den filmen är hur bra som helst och lita lagom start på veckan.
Nu har de stängt av tunnelbanan och det känns jobbigt men en klasskompis som bor på röda linjen sa att när de renoverade röda linjen att de skötte det bra och att bussarna rullade. Det tror jag för nu är dte organiserat, inte som när det är snökaos. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu