Sommaren är snart här

Jag har glömt bort hur man ska börja ett inlägg, herregud! Men i alla fall så är jag som vanligt nästan ledig idag. Ska dra till skolan och förhoppningsvis få tillbaka matte nationella som jag gjorde förra veckan. Det kändes som att det inte gick så bra men man vet aldrig. Ibland kan det kännas som att det har gått jätte dåligt men så går dte jätte bra. Jag tror att jag får godkänt i alla fall. Annars är denna vecka ganska slapp.
Tisdag: Vanlig skoldag men ingen engelska, slutar vid kl 14.
Onsdag: Studieresa till Gotland med skolan
Torsdag: Gotland, hemma vid kl 21
Fredag: Ledig, massage kl 13
Mycket skön vecka framför mig. Sedan är det ca tre skoldagar kvar och sen är det kristihimmelsfärd och sen är Ida och jag lediga för att ta körkort och sen är det slut. Är ledig en vecka och sen börjar jag jobba. Väldigt många SEN i de meningarna. Så vi har mcyket att se fram emot. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu