Visby del 2










Vi hade inte direkt det bästa vädret, några plusgrader men vi gjorde resan till det bästa endå. 14.15 anlände vi till Visby, det var sol iaf så vi vadrade runt innan för muren. Innan middagen åkte vi till Högklint och tittade, otroligt fint var det // Ida


Postat av: L i n n e a s b l o g g

vad skönt för dig! Jag anser mig själv vara väldigt bra på engelska men jag tyckte ändå att det var jättesvårt.. Speaking var dock väldigt lätt tycker jag, så du kan vara lugn! :)

2011-05-12 @ 16:35:52
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu