Freedom



Åsa åkte nyss in till stan för att träffa Q och Bella men jag stannar hemma så får hon åka själv. Gårdagkvällen var mysig, vi lagade svamppasta och såg sedan på Harry 3 och Pirates 4 men blev inte så imponerad.

Just det, Åsa och jag har sökt jobb. Vi ansökte om att jobba på Hågelby Hus och Sundby Gård. De sökte personal som kan sjunga och uppträda på deras julbord och efter 6 år i musikklass tycker jag att jag kan det. Ska på audition om en vecka och det käns konstgt och pirrigt.

Men nu till tråkigare saker: ska städa kylskåpet // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu