Här i min ensamhet


Jaha då var det bara jag hemma. Åsa åkte för inte så länge sedan och gud vad tomt det känns, har Rulle förstås som klarades sig hos veterinären galant igår som förövrigt var en riktigt bra dag.

Några från gamla klassen kom hem till oss, det blev hemgjord pizza och prat (mest om studenten såklart) vid 22 åkte vi hem till Ajda för halloweenfest. Riktigt trevligt!

Ikväll skulle jag ha klassfest men eftersom så många inte kan har jag ställt in. Jessica och Julia kommer hit i alla fall. Blir lite myspys med pizza och film // Ida


Postat av: M*

Hoppas du får en bra start på veckan :)!

2011-11-07 @ 10:44:49
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare per dag om du känner för det :)

2011-11-07 @ 15:10:54
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu