Härliga höst





Säsongspremiären av Vamipire Diaries var så bra! Grät, skrattade och var rädd - en bra blandning. Idag blir det dock en annan premiär, nämligen Breaking Dawn part 1. Kan inte fatta att jag inte sett den än men ikväll smäller det.

Här ovan ser ni lite bilder från när jag var ute på en långpromenad me Rulle, rikitgt lerigt var det så jag skulle tagit mina sövlar men det är lätt att vara eftertänksam. Riktigt fint och soligt var det i alla fall. När jag kom in spred jag papper över hela sängen och gick igenom min mapp (era föräldrar har säkert en sådan till er också) inget satt iordning och dessutom är det ganska kul att titta på gamla utvecklingssamtal och betyg // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu