Hemma

Jag börjar ställa tillbaka dyngnet, det går. Det är sönt att vara hemma men jag vill åka tillbaka. Det var så himla roligt och jag lärde mig mycket. Har gått igenom alla bilder och de kommer väl upp någon gång i veckan, vi får se. Imorgon ska jag prata för min klass och visa lite bilder i alla fall.
Inte så många dagar med fint väder men min första söndag hade det, och även den sista.

Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

hej allt bra med dig? =) kram



följa med bloglovin?

2011-11-30 @ 23:39:38
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu