Trötter



Gud är verkligen jättetrött, känns som jag ska somna här vid datorn. Gick ändå inte så långt idag pga utvecklingssamtal.

Tror inte jag nämt det men jag fick i alla fall jobbet som julbordsansvarig! Var ju på audition i torsdag och de mailade i fredags men mailet kom inte fram  så det hörde av sig i söndags. Idag var i alla fall första passet, lite intro. Vi skrev bara anställningsbevis och skön igenom 5 sånger som vi ska kunna. Kom först hem vid halv nio. Nej, nu somnar jag snart här // Ida


Postat av: M*

Ville bara önska dig en trevlig helg!

2011-11-18 @ 16:27:47
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu