Crap


BILD (som vanligt ^^)
Sista timmen idag på helgjouren gick åt att gossa med dessa små söttnosar, kan det bli sötare?

Jobbat på hela helgen så nu är jag ganska slut men jag måste samla ny energi inför nästa vecka eftersom det är Djurexpo-vecka då. Gårdagen fick inte ett sånt roligt avslut, kaninen Pelle avlivades nämligen och han var typ den snällaste kaninen jag känt. Rikitgt tråkigt :(

Idag har jag dock haft en riktig skitdag. Min klocka hade stannat mitt i natten så den ringde inte, vaknade 8.30 (började kl 8) kastade i mig frukost och for till skolan men på morgonen går pendeltågen med halvtimmestrafik så missade såklart precis ett så fick vänta en halvtimme. Så jag var lagom glad när jag väl kom till skolan + att jag börjar bli riktigt förskylld. Inte OK // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu