Konstigaste jag sett på länge!


Ser du vad som sitter i barnvagnen? Det är inget barn kan jag säga!

Skolan rullar på med rätt så bra takt, det är sista veckan innan 6 veckor uppehåll. Nästa vecka kommer bara handla om Djurexpot. Min skola, om ni inte märkt det, har en djurpark och två gånger om året öppnar vi den för allmänheten och den här gången har min klass hand om det. Blir stressad så fort jag tänker på hur mycket det är kvar att göra. Efter expot drar jag iväg upp till mormor och morfar i Hälsingland för praktik i fyra veckor, är sjukt taggad inför det! Sen är jag såklart ledig på hörtlovet.

Hur gick baskörningen då? Jo, det gick bra. Klara även provet 24/25 så är nöjd. Ingen träningsvärk än // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu