Härliga vårdagar

Det är så härligt att gå genom kungsträdgården sådär kl 16 på eftermiddagen. Nu har ju körsbärsblommorna slagit ut vilket är jätte fin.
Igår var jag hemma kl halv 1, lite sliten med tanke på att jag var i skolan kl halv 9 och skrev nationella. Provet gick bra, var nöjd. Var på praktiken kl 16. Nu är det mina sista dagar, sorligt! Har trivts jätte bra, alla har varit väldigt trevliga. Eftersom vi håller på att renovera tvättstugan så har vattnet varit avstängt men eftersom det har kommit tillbaka nu så tänkte jag bege mig ut på en löprunda senare. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu