Sliten tjej kl halv 3 på natten

Igår var jag hemma kl 02:30. Slocknade direkt i sängen. Jag fattar inte hur Sofie kan gå ut och dansa efter att hon har jobbat, jag är helt slut. Nu har jag suttit vid datorn en timme och ska gå ned och äta frukost. Min sista praktik dag! Tog nattbussen från Slussen så nu vet jar vart den går i alla fall. ♥Åsa
Det från bli en gammal bild från Gotland 2011

Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fin bild!



sv: vad kul, det kommer fler! :) kram!

2012-04-27 @ 17:25:29
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu