I love my job!

DÅ har jag jobbat min första vecka på Tomtebageriet. Och jag trivs jätte bra! Det kommer säkert ta minst en vecka till innan jag kommer in i rutiner och hur allt ska göras men jag är på väg. Börjar jobba kl 06 så jag går upp ungefär halv 5 men det går smidigt in till stan så tidigt på morgonen. Sen så slutar jag runt 12-13. Så det var skönt att sova till halv 10 idag. Ida och Moa drog till Sommar! igår men jag orkade inte följa med, somnade som en stock kl 22:30.

Idag så har vi kösfest, annars så ska jag preppa mammas tårta till imorgon då hon fyller år.

Postat av: Linn

jättefin bild! :)

2012-08-25 @ 19:19:17
URL: http://madeebylinn.blogg.se
Postat av: ELLINORAK

Tack! :))

2012-08-26 @ 12:54:36
URL: http://ELLINORAK.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu