Leker vuxen

Idag har jag och Moa varit i stan och lämnat CV till x antal butiker, mest i Gallerian. Efter lunch på TacoBar skildes vi åt och jag tog mig till Londonviadukten och Amnesty´s huvudkontor för arbetsintervju som värvare. Intervjun gick jättebra och börjar min utbildning hos dem vecka 36, glad tjej! Sjukt taggad och det känns som rätt sak att göra just nu.
 
Åkte hem efter det men först en sväng in på Blodcentralen för att kolla mina värden men de är fortfarande är för låga, tråkigt! Får äta mer boccoli och leverpastej.
 
Kvällens planer: Vilat nog sen Midnattsloppet, springrunda på g // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu