Midnattsloppet 2012

Runt 21.40 gick starten i Midnattsloppet 2012, vi startade drygt 10 minuter efter och efter en timme sprang vi över mållinjen. Så sjukt härlig stämning! (Även om jag skulle velat ha mer från publiken) Backen upp till Sofia kyrka var ett helvete för mina vader men förbättrade min tid från förra året med en dryg halvminut och det var också mitt mål. 
 
Det är svårt att förklara hur glad man är när man kommer i mål, man vill skratta och gråta och är helt salig. Något som ni måste bara pröva på själva! Utmanad? // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu