Summernights

Badade för första gången i svenskt vatten igår, 21 greder och helt okej. 
Jobbveckan har gått fort och nu har jag bara en vecka kvar. Var som vanligt död när jag kom hem men tog mig i kragen och sprang en sväng (nu när min förkyldning äntligen lagt sig!!) Moa droppade in ungefär samtidigt som jag sprang ut så efter middagen drog vi och badade. cyklade sedan till centrum och handlade godis för att sedan ta oss hem och kolla på film. Gjorde som sagt ett triathlon igår.
 
Idag ska jag försöka ladda med D-vitamin som jag inte får under veckan, ska också fika med Helena och hänga på Sommar! Låter som ett bra upplägg för en lördag // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu