Jag hade tänkt att träna kl 17 men det blev inte så...

 
1. Massor av snö på väg hem från jobbet, pausade i gullmars med chai, pepparkakscookie och saffransbiscotti. 2. Ida tycker om chokladbiskivier. 3. Fina vinterbilder från promenix i måndags.
 
Huvaligen! Tog mig ca 3-4 timmar att komma hem idag. Inga bussar. ingen pendel till handen så det fick bli Hökarängen där mamma hämtade upp mig. Trött och frusen sitter jag nu här och undrar om jag kommer kunna ta mig till jobbet imorgon. Dock så gick det jätte bra att ta sig in till stan imorse, var kanske 10 min sen. Nu verkar det som att det ÄNTLIGEN har slutat snö iaf. 
Jag hade tänkt träna ett spinnigpass kl 17 men det blev inget av det. Friskis ställde in massor av pass också, instruktörerna hade väl svårt att komma dit antar jag. Och mamma har julbord på skolan imorgon, man undrar hur många som tar sig dit. Och pappa, den fan, han sitter på canarieöarna och har det gott, livet är bar orättvist ibland. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu