Svart, så svart

Är så otroligt trött på alla strömavbrott. Inte nog med att de kommer och går på jobbet, nu är det även hos frisören. Är hemma med nästan färdigklippt hår efter att strömmen försvann, gjorde mig dag så mycket bättre.
 
Igår gjorde jag mitt sista serveringspass på Sundby, ganska skönt för min mage klarar inte mer av den super goda panna cottan. Ska dit igen på söndag för att hjälpa till att plocka ihop.
 
Något som ger sken i min dag är att mina tjejer kommer hit efter jobbet, vi ska ha lite mini-jul och bara umgås ♥ // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu