Tummar upp...

för varma fingrar och händer. Åsa har tjattat och tjattat och tjattat om att jag ska köpa ett par vantar, då jag sprungit omkring i fingervantar. Gick in på Lindex och prövade alla de hade och föll för dessa.
Fyllde även på sminkförådet hos BodyShop. Blev en ny mascara, puder och eye make-up remover. Har hur länges som helst haft Maybelline´s "The Falsies Volume Express - Black Drama" men bestämde mig för att byta, gillar det som BodyShop står för nämligen. Fick ta en rabattkupong av mamma så jag fick lite rabatt och jag rundade upp till förmån för "Min Stora Dag". Tummar upp även för det // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu