Ensam och sjuk

Igår var jag så trött att jag inte orkade blogga, plus att jag blev förkyld igår.
Hade en känsla i svalget igår eftermiddag som blev värre under kvällen men det är inte så farligt så jag hoppas det går över. Ska bara ta det lugnt idag. Mamma och pappa är i Skenora och Ida är i Orsa så jag är ensam med Rulle som sällskap, vilket är trevligt om han inte gnälde så mycket när han vill ut i morse, så det var bara att palla sig upp och gå ut. Dock är det ju så fint väder nu så jag ska nog ta en promenad med honom snart. Kommer inte vara helt ensam eftersom Moa kommer hit senare och håller mig sällskap. ♥Åsa
Just me and baby♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu