My hand searches for your hand

Hela helgen jobbade jag på Oddsett Hockey games, som det nu heter. Var ganska slut när jag kom hem. Har inte heller haft lust att blogga, har varit förkyld nu i lite mer än en vecka men den är på väg att gå över. Idag så var mamma hemma från jobbet, vet inte ens om hon har varit det någon gång. Kommer inte ihåg det i alla fall. Nu har Ida åkt till Orsa igen så det är bara jag hemma men i helgen så kommer storasyster hem, har inte träffat henne sedan jul. Nu ska jag sova. God natt ♥ Åsa
Slänger upp en sommarbild. Jäg längtar efter den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu