"Måste jag släpp din hand och låta dig gå"

Här sitter jag vid Idas dator eftersom hon har snott med sig min till Orsa. Har varit en bra dag, är lite trött i kroppen efter skivstångnspinningen men jag känner att jag blir starkare och blir inte lika trött på spinningen. Skönt att träningen ger resultat. Imorgon ska jag åka till mamma efter skolan för att hämnta ut mitt pass samt ta hem bilen och rulle. ♥Åsa

Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

Vill bara önska dig en supermysig fredag! KRAM

2012-02-03 @ 11:17:53
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu