Nyår 11/12


Agnes & Åsa

Elin, Åsa, jag, Agnes, Carro & Katrine

Mamma, Elin, Åsa, jag, Agnes, Carro & Katrine

Bilder från helgen. Det blev verkligen ett jättebra nyår med prat och skratt. Invigde min
klänning som jag köpte i somras och Agnes lånade en av mig.

Eftersom föräldrarna stod för maten på nyårsafton lagade vi "barn" mat på årets första dag. En liten tradition som vi har. Traditionen med Monopol och Sound of Music fortsatte också. Hoppas 2012 fortsätter lika bra som det börjat // Ida


Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: vad kul att höra! Men en fråga, tar du concealern INNAN foundation/puder, eller EFTER? :) kram!

2012-01-02 @ 13:22:11
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu