Spred your wings

Igår tog jag det bara lungt och låg framför tvn och tittade på greys. Men pallade iväg och gymmade med Ida sen i alla fall. Hur gick dte då i skolutagningen. Jag och Carro kom tvåa av tre lag. Vilket var bra, inget press för att man kom sist och man behöver inte ha panik för att man ska åka till Göteborg senare i mars. Jag är jätte nöjd med vad vi presterade i tävlingen, även om dte blev ganska stressig på slutet. Var hur tött som helst när jag kom hem vid kl 21, det var ju öppet hus också men jag och Carro hjälpte Solveig i butiken istället för att prata om utlandspraktiken. Det verkade som att dte många som var intresserade så det var kul.
Följde med pappa till centrum nu på morgonen för han skulle köpa nya glasögon. Kom hem med lite nya underkläder men dte är ju alltid bra att fylla på. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu