07102012

Har varit seg på att updatera sedan vi kom hem i söndagskväll. Igår tvättade jag massor och städade kylskåpet innan Moa♥ kom hit och höll mig sällskap. Vi hade planer på att åka och bada men det bidde inte så. Dock så var det underbart väder igår, varmt och soligt. En stor skillnad till det väder vi hade i Storbrittanien. I fredags kom det 40-60 mm regn, underbart. Även fast vädret inte har varit det bästa så har vi haft jätte roligt och trevligt, som vanligt alltså. Dock så gick inte tävlingarna alls som vi ville, och så behöver vi inte nämna dem mer. 
 
Idag ska jag åka och handla, sen bär det av hem till Moa för att hänga där. Vi ska dra till Alby ikväll för att springa också. Själv har man inte tränat på en månad ungefär så jag känner verkligen hur kroppen skriker efter träning och en pulshöjare. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu