Såhär går det till på jobbet

Bilder är tagna från fösta veckan jag jobbade, första bilden är tagen av Amanda.
Andra dagen avklarad på denna vecka, ska sedan jobba två till. Gårdagen var dock inte så rolig, mådde jättedåligt på morgonen när jag kom till jobbet. Svimfärdig och illamående på samma gång men hip som hap så försvann det. Händer ibland att jag mår dåligt på morgonen om jag gör något fysiskt ansträngande precis efter frukost. 
 
Kvällen spenderades med bästa Moa, känns skönt med sällskap när man har ett helt tomt hur. Får dock ganska mycket av Julia och Isabelle på jobbet. Käkade middag, såg Shrek och snackade massor. 
 
Nu ska naglarna målas och sen gräset klippas // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu