Sommaren är kort

Efter att ha varit mycket produktiv de senaste dagarna så tänkte jag bara lata mig idag. Sedan jag gick upp vid 10 så har jag bara legat framför tvn. Nu har jag bytt skärm men jag tänkte cykla iväg och posta några brev innan jag lägger mig och läser på altanen. Man måste ju ändå vara ute när det är fint väder.
 
Skulle ha sovit hemma hos Moa igår men var bara trött och seg så jag följde med Ida när hon åkte hem. Det var för lockande att man kunde åka bil hem. Dock så blir det en spring tur senare ikväll, fy fan vad det var jobbigt att springa i tisdags. Jag ska försöka hålla tempot uppe och springa 2-3 gånger i veckan. Man vill ju bättra sin tid från förra årets midnattslopp. ♥Åsa
Baby är med mamma upp i stugan och har fått öroninflammation. Poor baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu