Schools out for summer

Nu är det inte lång tid kvar, skolan känns bara seg och tråkig. Vill bara vara ute och njuta av det fina vädret.
Förhoppningsvis blir det en kort dag imorgon, vi ska göra pizza och så har jag teoretiskt slutprov i bageri/konditori C. Jag och Ida har varit och tränat på friskis, det blev Sandras pass som vanligt. Det känns lite tråkigt att stänga in sig inne när man kan träna ute men jag har ca 2 veckor kvar på mitt kort så det funkar.
Nej, skolan känns ganska seg just nu. Är klar med alla uppgifter och alla andra sitter med rester så det är lite tråkigt. Dock så har jag nu fått reda på att jag har jobb hela hösten. Där försvann en tungs på axlarna, jag kommer vara ledig hela sommaren också. Jag älskar mitt liv just nu. ♥Åsa
Finaste frukost utsikten i måndags <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu