Studenttankar


Det är ganska kaos i mitt huvud just nu, får små panikattcker när jag ska sova. Skolan är på väg att ta slut och just nu känns det som ett timglas som rinner ut innan jag hinner göra allt.

Många tycker skolan är jobbig, har tyckt det med, men nu såhär i slutet så går det för fort. Man blir bortskämd med att få träffa alla underbara människor varje dag, klasskompisar, lärare och äta riktigt bra skolmat (gratis dessutom) Tillvaron är säker och man vet precis vad som väntar nästa dag, nästa vecka.

All den tryggheten kommer försvinna, jag har ju en plan vad jag vill göra efter gymnasiet men tänk om det inte funkar. Vad gör jag då?

Svaret blir väl: "Ta det sen", det blir inte bättre för att jag går och grubblar. Njut av sista dagarna istället // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu