Vilken härlig dag...


Det är alltid lika roligt att vakna av att man har ont i magen (tjejer ni vet vad jag pratar om) så tvingade mig upp vid halv 8 för att äta lite yoghurt för att kunna ta en Ipren, direkt tillbaka i sängen sen igen. Sitter nu och äter resten av min frukost.

Dagen planer är ungefär samma som igår. Ladda med D-vitamin, räkna lite matte och träna av något slag. Har inte bestämt om jag vill ta en springrunda eller köra på gymmet. Mamma och pappa ska bort ikväll så då kommer Moa och Helena över för lite tjejmys // Ida


Postat av: Matilda

Jätte fin blogg! :)

2012-05-25 @ 18:58:15
URL: http://braveinwar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu