Good days

BILD: Cathrine, när jag hängde med Åsa en lördag för att lära mig.
Har nu jobbat två eftermiddagar på Tomtebageriet och det går väldigt bra, förstår varför Åsa trivs så bra. Lite knepigt med alla bröd men lär mig varje gång.
 
Igår fikade jag med mina favoriter - Julia och Jessica (Camilla kunde inte tråkigt nog) Har nog hittat vårt stammisfik - Barosso vid Södra Station, Julias syrra jobbar även där. När de stängde vid 22 drog vi vidare till donken och pratade en stund till, det blir mycket att prata om när man sågs varje dag i 3 år // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu