Lediga lördag

Det som är bra när man går upp så tidigt som jag gör på veckan är att jag vaknar rätt tidigt på helgen när jag är ledig.  Vaknade kl 7 idag men somnade om en timme och gick upp vid 8. Jag har varit rätt pigg både torsdag och fredag men det brukar ju vara så i slutet av veckan.
Idag vankas det bio, sista twilight filmen!! Den har fått rätt bra kritik så man hoppas att filmerna får ett bra slut, dock så har det gått runt rykten om att det är en tvist på slutet. Imorgon blir det körrep men ska hinna med att träna också, kommer nästan inte att kunna träna nästa vecka, måndag, tisdag och onsdag är helt fullspäckade med kören, inspelning av trailern för melodifestivalen och konsert på onsdag. Plus jobb så lär jag nog vara helt död på lördag men det går ju inte för då ska vi se SHM!!!!! Kommer bli awesome! 
 
Så det blir fullt upp! Tur att jag har tagit det rätt lugnt igår och bara satt och kollade på Grey's säsong 8. Beställde hem den i söndags och den kom i onsdags. Har redan hunnit se snart 3 skivor. Så mina eftermiddagar spenderas i soffan nu mera :P nu ska jag ligga kvar i soffan och läsa tidningen. ♥ Åsa
Rulle låg brevid mig när jag började skriva inlägget i alla fall...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu