Leker hemmafru eller barn (?) mellan jobben

Kan ju inte vara hemmafru när man inte är gift och när man fortfarande bor hemma ^^
Dubbelpass av jobb igår, först babysim på Trampoolin sen första jobbpasset på Tomtebageriet, och idag är man ledig. Så tog en lång sovmorgon, promenix med hunden (frös som in i helvete då jag hade för lite kläder på mig) och nu har jag städat av huset samt satt smet till middagen imorgon. För tråkigt att bara sitta och inte göra något ;) 
 
Kvar att göra idag är att träna, täkte först köra lite styrka på gymet och sedan ett pass spinning på det. Ska också fika senare ikväll med mina fina ♥ // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu